• Har du förstått skillnaden mellan en kund och en kund?

    Det är dags för alla handlare med både fysisk och digital närvaro att sluta behandla de båda kanalerna som ett. Kunderna har olika behov och beter sig olika i respektive kanal. Nu är det hög tid att de får den service de vill ha. Det skriver Arash Gilan och Nic Staeger, författare bakom boken En djävel på e-handel.

  • VD-podden – Hur man blir en djävel på e-handel

    Nic Staeger gästar Arash Gilans podcast VD-podden.

  • Ny bok för e-handlare

    Arash Gilan och Nic Staeger, två veteraner inom svensk e-handel och digital marknadsföring, har skrivit boken En djävel på e-handel som riktar sig till såväl noviser som till dig med mer erfarenhet.

  • Djävlar på e-handel

    Arash Gilan, CEO och medgrundare för byrån Viva Media, har fokuserat på de mjuka värdena medan Nic Staeger, Chief Commercial Officer på Nordiska galleriet, älskar att agera utifrån hård data. Tillsammans har de skrivit fram en karta för dem som vill lyckas med e-handel i boken i boken En djävel på e-handel.

  • Hemligheten bakom en lyckad e-handel (som alla borde ta del av)

    Att starta en e-handel har aldrig varit lättare, men det har samtidigt aldrig varit svårare att driva en. Det skriver Breakits fristående krönikör Arash Gilan – som tillsammans med e-handelschefen Nic Staeger grottat djupare i ämnet i en ny bok.

  • Premiär för e-handelsexpertens bok: ”Detta kunde jag aldrig tro om jag ska vara ärlig”

    Nic Staeger, CCO på Nordiska Galleriet Group, har precis fått sin pinfärska bok En djävel på e-handel i näven. ”Idén föddes ur en frustration”, säger en stolt författare som här avslöjar vad som får den digitala försäljningen att lyfta.

  • Så har de byggt sina miljardbolag (och här kan du hitta deras bästa e-handelstips)

    Arash Gilan är känd som vd för Viva Media och som programledare för den populära VD-podden. Nu lanserar Viva Media en ny webinar-serie där Arash Gilan samlar några av Sveriges ledande e-handlare, däribland Lyko och Nordic Nest, för att svara på frågan: ”Hur blir man en djävel på e-handel?”.

  • Nic Staeger i Market – "En bok om hur man blir djävligt bra på e-handel"

    Nic Staeger berättar för Market om skrivandet av boken En djävel på e-handel. ”Det saknas en bok om hur man bygger en riktig e-handel utifrån en riktig affärslogik”, säger han