Att starta e-handel har aldrig varit så enkelt som idag. På något dygn kan en hoppfull ny handlare vara uppe på nätet med sin butik, komplett med produkter och betalsystem.   

Men för att ta nästa steg och bli riktigt framgångsrik krävs betydligt mer: å ena sidan förståelse för de grundläggande reglerna för marknadsföring, å andra sidan insikter i strategierna, hantverket och knepen bakom en vinnande e-handelsplats. Hur gör man som nybörjare för att komma in i allt detta? Man läser En djävel på e-handel!   

Arash Gilan och Nic Staeger är rutinerade rävar inom digital marknadsföring och allt som är värt att veta om e-handel, från kundresa, produktstrategi och prissättning till dataanalys och logistik. En djävel på e-handel är bokstavligen en genväg till den riktigt framgångsrika e-handeln och ett verk som ingen som vill vara seriös med sin närvaro på marknaden kan vara utan.


Förlaget Southside Stories

På samma sätt som den ännu opublicerade författaren har en brilljant idé till ett nytt manus uppstod Southside Stories sommaren 2001 – som en idé. Passionen var urstark och ögonblicklig, men den går fortfarande att ta på. Vi blev ju till, vi är kvar och vi fortsätter att växa.

Grunden för förlaget är att ge ut viktiga, starka berättelser som flätas in i den stora sagoväven om tillvaron, och som blir en del av oss själva och alla våra läsare. De må vara sanna eller delvis påhittade, debattinlägg, kunskapsfördjupningar eller bara härliga historier som får dig att släcka läslampan senare än det var tänkt. Och vi vill känna glädje under tiden. Livet är för kort för allt annat. Och nu förstår du varför ”Stories” är en del av vårt namn.

Teamet bakom boken

Förlag: Southside Stories
Förläggare och redaktör: Hans-Olov Öberg
Omslag: Niklas Lindblad, Mystical Garden Design
Illustrationer: Hans von Corswant
Fotograf: Gabriel Granberg
Författare: Arash Gilan och Nic Staeger